Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, v

Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, vélemények

TőzsdeTitán

Nincs megjeleníthető elem

Elosztó kóstoló

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Ahol épp olvasnak

Hozzászólások

Szuperkatonákat shortolni? - CFD tipp

2010.07.02. 11:48 :: stocktitan

Termék típus: CFD, részvény
Termék neve: Harris Corp.
Saxobank ticker: HRS:xnys
Pozíció felvétel oka: Lokális minimum letörése
Eladási ár: 41 USD fölött
Stop limit: 42,83 USD
Célár: 35,5 USD

Ámultam, amikor körülnéztem a Harris corporation honlapján. Először azt hittem, hogy Spilberg legújabb filmjének díszleteivel foglalkozik a Cég, de idővel kiderült, hogy az amerikai állam a Harris fő megrendelője. Az egyik legérdekesebb fejlesztés a Falcon Fighter (Harris Trade Mark), amely tényleg olyanná teszi a katonákat, mint amit az "szkifikben" nyomtak már tíz évvel ezelőtt is (lsd. képen). 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval innováció van és szép jövő, de technikai szempontból mégis az űrkatonák ellen voksolok. Kétszáz napos mozgó és lokális minimum alatt zárt az árfolyam tegnap, amely még a hosszú alsó kanóc ellenére is eladás az én olvasatomban. Stop limitem bruttó 5%-ra, míg potenciális céláram 15%-ra van a jegyzési ártól. A piacokat erősen túladták rövidtávon, így kisebb felfele korrekció benne van a pakliban, ezért itt is a porlasztott vásárlás mellett döntöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: elemzés cfd portfolioblogger lokális minimum letörése

A bejegyzés trackback címe:

https://stocktitan.blog.hu/api/trackback/id/tr422125027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása