Viharfelhők gyülekeznek, melyek, ha nem is tengeri viharok, de a tengeri szállítmányozásban érdekelt cégek számára komoly erőpróbát fognak jelenteni.
A General Maritime Corporation hamarosan 36 tagúra bővülő tengeri szállítmányozási flottája kénytelen lehet tartósan a kikötők fogságában maradni. Amennyiben a W alakú recesszió második hullámáról van szó újra csökkenő olajszükségletekre számíthatunk.
Erről árulkodik a Portfoli.hu által közölt JP Morgan elemzés is, amely 65 dollárig süllyedő olajárról beszél. Ennek részleteit itt olvashatja.
Ahogy az előző cikkemből már körvonalazódott a világgazdasági visszarendeződéssel kapcsolatosan nekem is számos aggályom van. Ennek adtam hangot a Világgazdaság online-on publikált véleményemben is, melyet itt olvashat.
A General Maritime Corporation tehát komoly kihívások előtt áll. Az árfolyam is ezt mutatja. A lokális minimumok és felszúrások egyre alacsonyabbra kerülnek. A legutolsó minimum letörésétől pedig kevesebb, mint 1%-ra vagyunk. Ezt lehet érdemes megjátszani, amennyiben az indexek tényleg a tartós lejtmenet jeleit mutatják majd.
A havi grafikonon jól látszik, hogy ezzel a hónappal minden idők legalacsonyabb szintjére esett az árfolyam, így meghatározhatatlan meddig eshet a részvény árfolyama. Volt munkatársam Sz. Ferenc ilyenkor szokta mondani, hogy "a célár nulla". És nem jár messze az igazságtól.
Progresszív és konzervatív stratégia egyaránt létezik. Nézzük is:
Termék típus: CFD
Termék neve: General Maritime Corp.
Saxobank ticker: GMR:xnys
Progresszív
Pozíció felvétel oka: lokális minimum letörése
Eladási ár: 4,5 USD fölött
Stop limit: 4,85 USD
Célár: helyett trailing stop 4%-os távolságban.Konzervatív
Pozíció felvétel oka: lokális minimum letörése
Eladási ár: 4,65 USD
Stop limit: 4,85 USD
Célár: helyett trailing stop 4%-os távolságban.
Hozzászólások