Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, v

Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, vélemények

TőzsdeTitán

Nincs megjeleníthető elem

Elosztó kóstoló

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Ahol épp olvasnak

Hozzászólások

Bánkitó - én így szeretlek

2010.08.09. 11:20 :: stocktitan

Szentimentális tőzsdeblogger II.

A Saxobank online platformja átmenetileg bemondta az unalmasat és  kényszerpihenőre vagyok kárhoztatva. Így viszont van időm ultraharmonikus hétvégémnek is hangot adni néhány sorban. Bánkitó szerintem...

 

Nincs fesztivál hangulatom, talán már nem bírom vagy egyszerűen a korábbi évek alatt annyira meguntam, hogy már nem mozgat meg. Meg persze az is van, hogy minden fesztivál más, de mostanában mégsem annyira. Mindenhonnan azt hallom, hogy tömegnyomor, toleranciahiány és sémaprogramok.

Nem így a Bánkitó

Szombaton még délig húztam az igát a belvárosban. Kilenckor kezdtünk neki a munkának, előtte még csekkoltam a www.tekerjatora.hu -n - a Bánkitó hivatalos honlapján - hogy van-e valaki a Telekocsi projektben aki le tudna vinni. Ági és Pali a Blahán várt rám és Krisztinára, aki szintén telekocsisként találta meg Ágiékat. Elindult a kis csapat és zseniális hangulatban laza másfél óra alatt érkeztünk meg a Börzsöny oldalában található festői kis faluba, Bánkra. Körbe hegyek, apró házak, rendezett utcák és egy gyönyörű természetes tó a falu közepén. Ez Bánk. Rögtön a főutca menti panzió fele vettem az irányt, ahol barátaim már kellemesen lapátolták magukba ebédjüket. Laziíós duma, infó Bánkról, Bánkitóról, nevetés.

 

Kellemesen megpakolt gyomorral hívtam Ágiékat, akik pénzben nem, kizárólag pálinkában voltak hajlandóak elfogadni némi anyagi kompenzációt az útért. Koccintás, nevetés, elválás, mert már szembe jött Eszter a frissdiplomás színész, az igazi "fesztiválarc", a gátlások nélküli. Döglés és némi spontán agykontroll a parton, mártózás a tó selymes vizében. Egy újabb pálinka csak a szájíz kedvéért, majd Krétakörös átértelmezett ultralaza,- beszélgetős nemtommi - nevetésbe torkolló jófejkedés, majd újabb emésztésjavító negyvenfokos és némi pihi már a tószínpad lelátójának karéján. Színpadon a Triton együttes tett zenei aláfestést a pihim mögé-elé.

Hétéves hagyományszerű és szívből jövő sörutálatomat megtörve én is beneveztem a "zöldség" jegyében egy repohárra. A százszázalékig lebomló pohár betétdíjas, melyet bármikor vissza lehet váltani. Mosható és a háromszázforintos díj miatt érdemes visszavinni. Erik Sumo következett. A színpad megtelt mindenki önfeledten tombolt Harcsa Vera és Kis Erzsi fülkápráztató hangjára. Vége lett, megizzadtunk, repohárból kortyolgattunk, közbe séta a tábor fele. Amaro suno "az autentikus városi cigányfolklór"-ként aposztrofált banda fogadta az érkezőket. Zseniális zene hatalmas vigadalom. Hosszú ivászat következett, új ismerettségek, mindenen túlharsogó röhögések. Hajnal öt körül tó-tour, józanító tókerülés mártózkodás Zsófiával - az  eszteri lazasággal megáldott építészcsaj - majd némi alvás sörpadon. Reggeli a Harcsában, élménycsere barátokkal, haverokkal, mindenkivel és bárkivel. Pont ebben a sorrendben. Kényszer nélküli mosolygós telekocsivadászat, kettő perc alatt siker. Hazaút, zuhany, feltöltött lelkivilág.

Köszönöm Bánkitó! Köszönöm Bánkitósok! Jövőre találkozunk.

Mert...

... mindenki bringával, gyalog vagy riksával jár,
... lehet fesztivál derékigérő szemét nélkül,
... repohárból is sör a sör,
... harmónia van falulakó és fesztiválozó között,
... a család is megengedheti magának, mert a gyerkőcök ingyen jöhetnek,
... bárhonnan jössz, bármilyen vallásban hiszel, bármilyen a bőröd színe itt őszinte és nyílt tekintet fogad,

... szerintem.

 

13 komment

Címkék: szentimentális tőzsdeblogger

A bejegyzés trackback címe:

https://stocktitan.blog.hu/api/trackback/id/tr272209160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivrilider 2010.08.09. 18:49:32

Alapból jó, de egyrészt helyesírás, másrészt az átmeneti kontrollvesztés nem gátlás nélküliség, és aki fesztiválarc, szerintem már csütörtöktől lent van. :)

stocktitan · http://stocktitan.blog.hu 2010.08.09. 19:20:21

@ivrilider: Kedves Ivrilider! Kérlek a helyesírási hibákat - ha észrevettél ilyet - kérlek írd meg, mert a tősdeblogger agyam még egy bérposzfeltöltővel kiegészülve sem képes a szabályokat tartani.

Köszönöm előre is! No meg az építő kritikát is!

ivrilider 2010.08.10. 09:46:36

harmónikus
megúntam
tősde

a többi belefér

a kereteset a végén csak később olvastam el, azzal teljesen egyetértek.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2010.08.10. 09:46:42

(Elsőre nekem pl az ultraharmonikus, meguntam, lazítós, szívből jövő és kényszer nélküli szavak számomra helytelennek tűnő formája, ill. néhány vessző-nem vessző hiba szúrt szemet, de egyébként) teljesen egyetértek az általad írtakkal.

üdv
a legalsó kép hátsó bringájának stégen álló tulaja

:)

bévé 2010.08.10. 10:58:50

óriás pöttyös, másról szó sem lehet.

bévé 2010.08.10. 10:59:07

@stocktitan: először is: Bánki-tó. ű
másodszor: természetes tó??? te hol voltál? :)

bévé 2010.08.10. 11:35:46

@bévé: ez a malackarajba akart menni, hogy került ide? :)

stocktitan · http://stocktitan.blog.hu 2010.08.10. 11:35:52

@tmnk: Javítottuk! Nagyon köszönöm a segítséget! Leülök és elfogadom a kettest... :)

stocktitan · http://stocktitan.blog.hu 2010.08.10. 11:40:28

@ivrilider: Javítva! Köszönöm! És fedd fel magad, leaglább privát, mert q*rva kíváncsi vagyok, hogy Te ki vagy... :)

stocktitan · http://stocktitan.blog.hu 2010.08.10. 11:40:37

@bévé: A "Bánkitó" ugyan helytelen mégis a fesztivál neve, tehát így használandó.... Hogy természetes-e a tó azt már nehezebb megítélni, én a helyiekkel beszélgettem és ők mondták. És azt hiszem mesterséges tavakat kevéssé gyakran csináltak az 19. században: www.bank-falu.hu/lap01-3.htm

bévé 2010.08.10. 12:27:18

@stocktitan: tényleg így írják, és akkor tényleg így helyes emlegetni, de nagyon fura. :S
a tóról amúgy tényleg az járja, h természetes keletkezésű, de hogy a rehabilitáció óta hogy működik, az kérdéses nekem. aztán lehet, h neked van igazad, úgy legyen! :)

stocktitan · http://stocktitan.blog.hu 2010.08.10. 12:30:21

@bévé: Tényleg fura! Beszéltem a szervezőkkel, köztük egy irodalomtanárral is és a helytelenség ellenére választották, mert a hangzása olyan fesztiválos... :)

A tó pedig tényleg lehet természetes, mert két folyó is táplálja. Őszintén mondom, hogy csodálatos a hely és a tó vize pedig annyira bársonyos, hogy miután fürödtem benne nem tusoltam és semmi rossz érzésem nem volt.

Ajánlom a helyet fesztivállal és anélkül is!

ivrilider 2010.08.10. 15:35:29

A Bánkitó mint fesztiválnév szerintem megfelel a helyesírási szabályoknak.

Fölfedném magam, ha nem lehetne lekeresni az összes többi hozzászólásomat, de így kicsit kockázatos, ugyanis a kommentjeim az alteregóm véleményét tükrözik, nem az enyémet.

A tóval pedig amúgy épp az volt a problémám, hogy a vízét sokkal kevésbé találtam bársonyosnak, mint mondjuk a Balatonét, ezért inkább olyan volt, mintha egy hideg kádvízben fürdenék, de azért súlyos távokat úsztam benne.
süti beállítások módosítása