Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, v

Részvény, CFD, Forex, Futures, ETF - Tippek, trükkök, vélemények

TőzsdeTitán

Nincs megjeleníthető elem

Elosztó kóstoló

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Ahol épp olvasnak

Hozzászólások

Nagy siker a StockTitan tőzsdeklubon

2010.09.27. 10:37 :: stocktitan

Várakozásaimat is felülmúlta az ősz első StockTitan Tőzsdeklubja. Több mint húsz lelkes érdeklődő jelenlétében jártuk körül kockázatkezelési stratégiám alapjait.

 


Prekoncepició

A cél az volt, hogy a megszokott iskolapados, konferenciatermes tőzsdei rendezvények helyett, egy igazán kötetlen, klubhangulatot árasztó rendezvény legyen a StockTitan Tőzsdeklub. A résztvevők Kifejezetten informatív, gyakorlatias előadásokat hallgathassanak elfogultság és marketingtől való csöpögés nélkül.

Azt hiszem elértem, amit akartam. A C.A.W. kortárs művészeti galériája igazán kellemes hátteret adott a klubnak. A két előadás közötti szünetben Ujfalussy Évának köszönhetően az érdeklődők egy gyorstalpaló tárlatvezetést is élvezhettek, amely igazán különleges bukét adott a tőzsdeklubnak.

A klub témája egy olyan kockázatkezelési módszer bemutatása volt, mellyel ésszerű keretek között tartható a tőzsdére lépés kockázata. A stratégia alkalmazásával 25%-os találati arány mellett - ami azt jelenti, hogy csak minden negyedik részvény vásárlás vezet sikerhez - stabilan nullán tartható a portfólió értéke. Ennél nagyobb találati arány mellett állandó és kiszámítható nyereség biztosítható.

A rendezvényen készült fotókat hamarosan Te is megtekintheted, addig az egyik "klubber" véleményét olvashatod:

"Sziasztok StockTitanok!

Nekem tetszett a mai előadás, úgy alles zuzammen, és kérek majd a többi előadásra is értesítőt.

Tetszett a helyszín, a lebonyolítás, de legjobban a kezdeményezés! Bevallom, a blogot nem nagyon látogatom, egyszer rátaláltam valahonnan és beraktam könyvjelzőnek. Csak mostanság nyitottam meg újra, de akkor sem tulajdonítottam nagy jelentőséget ennek az oldalnak.
Nagyon sok a tőzsdével kapcsolatos magyar nyelvű blog létezik már, és ezek - amennyiben nem anyagi érdekeltségűek - többnyire elhalnak az érdeklődés illetve a pozitív feedback hiányában. Ezen a téren valamiért még savanyúbb a szőlő nálunk: a tőzsde szerencsejáték, a tőzsde piramisjáték, a tőzsdén csak a brókerek és a bankok nyernek... A poszt íráson túl nem sokan lépnek tovább, főleg nem nevet és arcot vállalva előadást tartani - ingyen. Ehhez további sok sikert kívánok!

Én magam 2009 júniusában kezdtem a magyar piacon a tőzsdézést, jellemzően a négy nagy papírral. Az amerikai piacon csak ezév áprilisa óta kereskedem, azóta viszont mindkét fronton jelen vagyok - ha tehetem -, és eddig kivétel nélkül mind daytrade-ek voltak. Nem volt swing pozícióm április óta. Jellemzően 2-4 nyitott pozíciót tartok egyszerre, többre figyelni így macerás kicsit. Érdekes, hogy a kereskedési elveink illetve stratégiánk közel megegyeznek. A honlapok közül ugyanúgy a finviz, a marketwatch, a forexfactory, stb. Ezzel mindössze annyi a mondanivalóm, hogy az előadáson elhangzottak csak tovább erősítették az elképzeléseimet a kereskedéssel kapcsolatban. Továbbra is részt vennék a többi előadáson - amennyiben időm engedi.

Mindkét barátom hasznosnak ítélte az elhangzottakat úgy, hogy ők még csak most fognak belekóstolni a tőzsdébe.

Végül egy negatívum is: számomra kényelmetlen volt a szék, főleg a háttámlája borzasztó :) Vagy csak az én anatómiám speciális? Ha felmerül az ülőpárna kérdése, én igennel szavazok. :)


A kritikára is érdemes a végén odafigyelni! Ha legközelebb ellátogatsz az ülőpárnát semmiképp se hagyd otthon!

 

Szólj hozzá!

Címkék: tőzsdeklub

A bejegyzés trackback címe:

https://stocktitan.blog.hu/api/trackback/id/tr192326294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása